100 frågor...

1. Hur gammal är du om fem år?
19
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Familjen

3. Hur lång är du?
170 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
nån film på bio so jag inte kommer ihåg vad de hette ;P
5. Vem ringde du senast?
My

6. Vem ringde dig senast?
Moa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
:D<33333333333333333333

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
olika, men mest ringa ;P
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
typ 3 veckor sen
11. Vilken ögonfärg har du?
blå/grön

12. När vaknade du i dag?
har typ inte sovit nått inatt, kunde inte sova -.-''' helt gal1
13. Vilken är din favoritjulsång?
?
14. Vilken är din favoritplats?
jag vet inte?

15. Vilken plats föredrar du minst?
hehee.... (moa d fattar nog)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
jag vet inte...
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
typ mördare

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
kommer inte ihåg, men var nog när my och dom (förlåt) var här^^

19. Hur stor är din säng?
jag vet inte, men tror att den är 120 ;P
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med

22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
 Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus ;P haha

26. Är du social?
jaa ibland tror ja
27. Vilken är din favoritglass?
venne, men piggelin är gott :D
28. Vilken är din favoritefterrätt?
har ingen aning
29. Tycker du om kinamat?
jaaaarå, det är gott :D
30. Tycker du om kaffe?
Ja med myyyycket mjölk
31. Vad dricker du till frukost?
äter inte frukost
32. Sover du på någon särskild sida?
ehh.... nej?
33. Kan du spela poker?
hahahahahhahahahahah, neeeej?!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja klart ;P

35. Är du en beroendemänniska?
njaa
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej
37. Vill du ha barn?
jaa
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej de tro jag inte
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
pool ;P

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
nee de tror jag inte ;O
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
DH :D

44. Kan du rulla med tungan?
Ne

45. Vem är den roligaste människan du känner?
typ alla är roliga om du frågar mej för jag skrattar åt allt ;P hehe
46. Sover du med gosedjur?
haha, nej?
47. Vad har du för ringsignal?
moa som sjunger :D
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
inte jag, men mamma har väll nått på vinden ;P hhaaaha
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
bh

50. Flirtar du mycket?
haha, nej
51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
nån bok på engelka lektionen

54. Läser du dagstidningen?
nje

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
a

56. Dansar du i bilen?
dansar?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
spanska skiten
59. När var du i kyrkan senast?
begravning tror jag

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
haha, venne

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
det är läskigt :O
63. Vad lyssnar du på just nu?
spotify, who´s that chick
64. Har du varit med i tidningen?
haha, nej dt tror jag inte
65. Vad är det konstigaste du ätit?
kommer inte ihåg

66. Vem såg dig naken senast?
?
67. Vad är det för färg på din tandborste?
ROOOOOOSA!! :D

68. Hur imponerar man på dig?
oj vet inte, men rolig skulle vara braa :D
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
moa älskling :*
70. Har du någon piercing?
nee

71. Din största vinst?
venne ;P
72. Civilstånd?
sigel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, massor av bloggar,
74. Är du fåfäng?
njeaa
75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ångrar mest sånt jag inte gjort, men visst angrar jag saker..

76. Hur gammal är din pappa?
47
7. Vilket är ditt drömjobb?

jag vet inte
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
?
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Haft fiskar, kaniner, katt, marsvin &  hamster
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
50% engelsk, 40% svensk och 10% finsk -.-'' - kan inte säga r (fast de kansek ni redan visste ;P) - vänsterhänt
81. Svär du ofta?
njaa, ganska kanske
82. Sverige när det är som bäst?
sommar, kväll mysigt ;P hehe
83. Kan du åka slalom?
jaa?
84. Vad har du ätit i dag?
en banan...
85. Vad har du för utbildning?
skolan? eller assså vaah?
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
haha lite udda men armarna tror jag ;P
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
magen, ansiktet, benen, typ allt?
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
jag har väll ingen aning?
91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
njaa, inte spc. men det är klart att de är kul sådär ;P
93. Vad gör dig ledsen?
lite allt möjligt
94. Vad gör dig glad?
haha, när nån skrattar, kan ju inte va när jag skrattar för då skulle jag vara glad hela tdn ;P95. Har du varit gift eller förlovad?
nej?
96. Vad ska du göra i helgen?
träna fotboll ;P måste ju komma igång innan Gothiiiiiiiia :D träffa vännerna oxå
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det kan jag nog inte säga här ;)
98. Vad har du för laster?
?
99. Vem är din förebild?
venne
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Ha ett liv :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; aaw, va sköj! :D Tipsa gärna andra om du/ni vill och har lust ^^

2011-01-20 @ 20:05:49
URL: http://anniehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0