My sis

Åh så här snygg är jHawken. du vet, min syster. som är så snyggt snygg, asså jag börjar typ gråta när jag tänker på hur vacker denna tjej är. Jag, MollYYYY kommer aldrig bli så fin, snäll och underbar. Hon är BÄST. och snygg. bara så att om nån gullig person som har en sexig bror på sisådär 18 år så kontakta mig på.. 07059.. eller inte. Haff på bloggen. Yes. Nej.
berätta nu för mig vem mollsan haffar så berättar jag en hemlighet om henne.. ni visste väl att hon fortfarande sover med.. a give me dirt, i'll give some back biiiitchessssssssssssssssss
he hoppasn, det är molly som skrvier. fast jag molly är lte efterbliven. tyvärr :( min syster fick alla vackra egenskaper.
xoxxoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0